понеделник, август 23, 2010

Добре Дошли!

Накратко.. "Monster World" е онлайн блог, създаден на 23.08.2010г. за новини и информация, от която се интересува младото българско поколение - музика, кино, наука мода и др. В сайта ще откриете статии за всички интересни събития по света, както и подробни прегледи на различни теми. Тук не само ще можете да прочетете всичко, което ви вълнува, но и да изразите мнението си, и да участвате във вземането на решения за подобряването на "Monster world". Призоваваме ви да споделите блога с всички свои приятели, за да се популяризираме. Моля, запишете си адреса на блога или го добавете в "любими", за да не го забравите - всеки потребител е важен за нас!

За мен.. Името ми е Тихомир Руменов Рачев и съм създател на този блог. Роден съм в град Видин, Северозападна България на 20 Април, 1996 година; Уча в ПМГ "Екзарх Антим I", профил "Информатика" и тази година започвам осми клас. Занимавам се активно с Английски език (шест години извън училище), с изобразително изкуство (две години извън училище), както и любителска история. В свободното си време обичам да слушам музика, да гледам филми или TV, да се ровя из интернет.. последното ме подтикна към създаването на този блог. Тренирам волейбол, от две години, но наскоро бях принудне да спра заради изпитите в седми клас. Любимата ми певица е Лейди Гага, просто я обожавам и имам всичките й песни - луд съм по нея. Точно за това възнамерявам първата ми публикация в блога да е за нея. Хобито ми е четене - особено на Стивън Кинг.

Началото.. При създаването на "Monster World" не бях сигурен дали някой ще го чете, имайки се в предвид, че на няколко пъти претърпявах неуспех, опитвайки се да създам онлайн рпг форуми. Писането винаги ми е било страст, но някак не привлича хората. После обаче се сетих, че за да бъде посещаван един сайт, трябва да предлага интересна и актуална информация. Идеята дълго време се въртеше в главата ми, докато най-накрая не реших да я осъществя..
И ето ме тук, пиша първата си публикация и се надявам на благосклонно бъдеще.

2 коментара: